Alla inlägg den 30 november 2012

Av marlene - 30 november 2012 23:22

förresten.. 

jag såg precis en grej när jag kollade på min egna bloggsida. det brukar alltid finnas en rubrik vid sidan om, om sånt jag skrev för ett år sen.

jag klickade på länken där det stod ostabil(t) och fick då se att det var vid denna tiden, förra året, som min farfar var väldigt väldigt sjuk.

minns att jag åkte iväg för att hälsa på honom på sjukhuset, vilket är det sista jag gjorde före han gick bort. 


 


ett helt år!

vart tog tiden vägen egentligen?

känns som att det var igår som jag befann mig i samma rum som honom där han låg i sin säng. 


det känns tungt, och tårarna är påväg att komma märker jag..



jeg savner deg bestefar.

håper du har det bra der du er nå

kommer aldrig til å glemme deg, noensinne. 

aldrig.

  


Av marlene - 30 november 2012 23:05

 

inte varje dag som jag tänker gå och lägga mig tidigt, och även om det kanske inte är lika tidigt som under veckorna, så är det iaf tidigt för att vara en helg :)


imorn blir det att hitta det jag ska ha på mig, för jag vet fortfarande inte vad det kommer bli :)

har inte så mycket att göra imorn egentligen. kan sova hur länge jag vill. kanske städa lägenheten lite?


så ja, sov gott alla människor därute som läser min blogg!

Av marlene - 30 november 2012 17:03

 

HELG!

blev rätt så förvånad förut, när jag läste att msn skulle tas bort! just appen på mobilen iaf. fick mig att tänka tillbaka till den dära tiden när ingen hade facebook, men msn var det som var grejen då :P

lite trist ändå =/

var i stan förut och köpte vin! och sen så träffades jag en tjejkompis, alexandra och hennes kille tony :) vi gjorde inte så mycket, satt på ett ställe och fikade och snackade lite skit.

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards