Alla inlägg den 9 november 2012

Av marlene - 9 november 2012 12:44

igår var jag och två killkompisar ute och drack lite :)

vi var på tre olika ställen.

det första stället var brasseriet som jag aldrig har varit på förut, men tydligen så var alla borden bokade förutom en soffa, men soffan var också mitt i centrum där folket satt och åt :P det kändes lite fel att sitta där, speciellt när folket reste sig upp för att sjunga för nån utav dom som fyllde år :P

man kände sig i vägen :P

efter att ha varit på brasseriet så gick vi iväg till brännan och tjötade lite där. var bara vi som var där :P men sen så kom en tjejkompis och hennes kompis dit :)

efter det tänkte vi gå till XoY, men det var bara för studenter eller nåt sånt, och eftersom det står vuxenutbildning på mercenat kortet eller vad det heter, så kom jag in :P

vi gick istället till nåt ställe som jag aldrig har varit på förut, som jag inte ens visste fanns. var ett ganska mysigt ställe, pub kanske man kan kalla det, utan musik i bakgrunden. efter det så gick vi till wisers där dom tydligen hade quiz, så jag beslöt mig för att hjälpa två killar som senare vann :P


idag så blir det bio!

och just nu så sitter jag och käkar sallad med djupfrysta paprikor :P vet inte riktigt hur dom tänkte när dom la på frysta paprikor menmen :P

annars så smakar det bra och min favorit är amerikansk sallad, alltid gott när man är bakis :P

ska även duscha senare och kolla på mina serier :)


   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards