Alla inlägg den 29 november 2012

Av marlene - 29 november 2012 16:40

nervösa steg

steg för steg..

kommer allt närmare..



redan torsdag!

helt plötsligt så går veckorna snabbt, brukar göra det efter tisdagar :P

känner mig redan taggad inför lördagen! ska nog bli riktigt lyckat tror jag :) kommer en himla massa folk, bra musik och dricka :D 

har väl inte gjort speciellt mycket idag, förutom att jag spelade kort med magnus och tim ;P gick väl inte speciellt bra, vann väl kanske två gånger av iaf 10 spel :P spelade poker x)

hamnade även i samma grupp som dom, även fast det var magnus som skickade iväg ett sms där han sa att jag kunde vara med i deras grupp. vi håller på, eller höll på med svenska poeter och skulle leta reda på endel fakta och även hitta en dikt. det enda jag gjorde var att lägga till en beskrivning av dikten eftersom magnus var så gott som klar ;P 

den dära dikten han valde ut, tyckte jag var rätt bra, så jag tog bild på den ;D

 


det snöade lite idag, så jag passade på att ta en bild på det också, när jag gick hem för att sova x)

 

var också hemma hos morsan och dom

vi snackade ut och allt kändes väldigt bra. 

fällde några tårar


kan hända att det blir att jobba lite extra på min styvfarsas jobb. sist jag var där hemma hos dom så sa han att dom behövde lite extra hjälp. får hoppas på det bästa :)

fick även mina sockar som jag köpte för att stöjda min brors skolresa, tror jag det var. och sen så hade min morsa för många choklad.. nånting, så jag fick med mig det hem också :)


det som händer nu är att jag ska spela lite bubble witch saga på facebook :P en tjejkompis bad henne om att hjälpa henne så att hon kom vidare i spelet, och efter det så började jag spela igen :p en bra grej när man inte har så mycket att göra :)

och efter det blir det att kolla på några avsnitt av gossip girl!


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards