Alla inlägg den 13 november 2012

Av marlene - 13 november 2012 15:13

 

tankarna igår var inte roliga alls. jag försökte skriva av mig i en bok som jag skriver av mig av mina innersta tankar, som jag inte vill dela av mig på nätet. men det hjälpte inte så jag ringde en kompis och tjötade lite med honom. det kändes tillräckligt bra för att kunna somna även om det fanns några tankar kvar men ändå :)


när jag vaknade idag så kände jag att jag hellre ville dö än att gå upp och göra bra ifrån mig i skolan. jag väntade verkligen tills sista minuten för att gå iväg, men under dagen så blev det lite bättre ändå.


köpte min pepparkaksdeg! riktigt gott var det, och man får också en viss julkänsla av sånt :P

och när jag kom hem så skrev jag lite mer på min berättelse som jag började på igår. jag antar att det var därför jag fick såna känslor igår före jag skulle sova.

det var skitjobbigt. den dära saknaden är inte rolig alls. men nångång försvinner den väl, förhoppningsvis.


gjorde ett omprov idag, jag vet inte hur det gick men jag vet att jag svarade på flera frågor än sist iaf, så nåt positivt är det :)


håller även på att lyssna på one directions skiva, men jag tycker nog att den förra är mycket bättre. det finns väl kanske två bra låtar än så länge, och just nu är jag i mitten.


tänkte kolla på flera serier sen, men jag kommer nog somna eftersom jag är riktigt trött just nu. hade behövt läsa också menmen :)


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards