Alla inlägg den 7 november 2012

Av marlene - 7 november 2012 23:35

hade samma känsla idag med när larmet ringde. jag var deppig igen.

jag gick hem för att lägga mig under rasterna, sova bort tiden.

sen så tänkte jag lite på ifall jag skulle tacka ja till bowlingen eller inte, men jag tänkte att jag skulle må bättre av det om jag gjorde det, ha nåt annat att tänka på. dessutom hade jag tänkt att dra mig in till stan och kolla runt på gina!

så ja, så fick det bli, och så blev det!

jag och christoffer bowlade även fast jag förlorade helatin :P

och sen så var jag även med en annan kompis och gick runt lite i stan och käkade på mcdonalds! träffade på några tjejkompisar där, felicia och jenny! fan inte varje dag som man ser dom :D


har även bokat biljett till bion på fredag, för att kolla paranormal!

senare kanske det även blir att besöka en tjejkompis, sandra och hennes kille, jocke.

 


i skolan har vi förresten börjat.. eller ja, det var mest introt till ett special arbete.

jag har egentligen redan gjort det men eftersom jag inte fördjupade mig i i just det jag har tänkt att bli sen, så tänkte jag göra det igen.

vi får ta hjälp av en handledare som vi själva utser till vem vi vill ha. min är självklar redan från början och det är ju kuratorn :)


justja!

som sagt var jag i stan idag och då köpte jag detta;


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards