Alla inlägg den 14 november 2012

Av marlene - 14 november 2012 23:17

Håller på att kolla på walking dead. HERREJÄVLAR va bra den dära serien är!

jag satt här och tänkte på att det borde hända nånting snart. dom hade bara varit på den dära farmen och gått runt och snackat mest, men sen så hände det verkligen grejer. blev zombie invasion typ!

är snart på säsong 3, har bara ett avsnitt kvar att kolla på :)

awesome!


imorn blir det att framföra illuminati framför två tjejkompisar i klassen och läraren. det blir så eftersom jag kommer med det rätt sent, skulle ha gjort det sist men då fick jag huvudvärk och fick gå hem.

och för er som inte vet vad illuminati är så kommer det ett youtube klipp här;

Av marlene - 14 november 2012 15:49

jadu, deppigheten verkar inte försvinna fast istället för att sova bort lunchrasten som jag brukar göra, så åt jag med några kompisar i skolan. riktigt gott var det! nå kött, potatis/ris och sallad man kunde välja mellan.

jag funderar på att börja kolla på ännu flera serier men.. jag vet inte.

allt är så himla grått och segt.

oh well. får hoppas på att det blir bättre snart.

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards