Alla inlägg den 27 november 2012

Av marlene - 27 november 2012 18:10

vaknade upp ca fem idag, vilket inte var någon större hit. vakna med att ha riktigt ont i magen är aldrig kul och sen så piggnade jag till ganska snabbt, men jag somnade igen när jag la mig i sängen. 


vi hade nån sorts tema dag i skolan angående fair trade, vi skulle mötas i klassrummet och sen lyssna på nån gubbe prata i en timma. det var en riktigt lång timma.. 

vi fick höra sånt som vi redan har hört om förut, många gånger om, eftersom dom lägger en stor vikt vid det att vi måste veta att det är viktigt. så ja, DRYGT! höll nästan på att somna. 

så efter att ha lyssnat i en timma så gick jag hem och tänkte sova tills vi skulle börja med dom vanliga lektionerna igen. men jag borde inte ha somnat eftersom jag hade en dröm som kändes verkligt. handlade om att jag tydligen var gravid och  snart skulle jag få en dotter som var supersöt! när jag kollade på henne så kunde jag inte tro att hon var min, det var för bra för att vara sant :) 

jag vet inte om det har nåt med det som var för några år sen.


när jag hade kommit tillbaka till skolan igen, så skulle vi ha nån sorts kemi lektion. jag kan ju säga att jag inte fattade en skit av nåt av det vi gjorde, och sen så blev jag lagom frustrerad. inte för att jag inte förstod men för nåra andra grejer.

 


menmen, efter skolan så gick jag iväg till ica för att köpa grejer som jag hade tänkt ha till maten. var rätt sugen på korv, makaroner, sås och grönsaker. supergott var det, även fast jag kanske inte är någon gordon ramsay :P

och efter det så tänkte jag fixa naglarna, vilket jag har gjort och även kolla vidare på gossip girl :)

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards