Alla inlägg den 16 november 2012

Av marlene - 16 november 2012 12:21

Gratulerer med dagen, pappa!

 


seg skoldag, men det hjälper ändå mycket med den första lektionen vi har under fredagar. den läraren vi då har är rätt klockren.


idag ska jag iväg på pokerkväll! det kommer bli jättekul, som det alltid är men före det ska jag göra lite skolarbete och även besöka morsan och dom lite tror jag :)

sen så börjar jag få lite kroppkomplex, eller vad det nu heter. jag vet att jag får skylla mig själv för att jag dricker varje helg, men jag har alltid varit petig när det gäller mitt utseende, och när jag ser minsta lilla förändring så blir man nojig. blev det igår men sen så upptäckte jag att det inte var några större bekymmer, jag är lika smal som jag alltid har varit, men funderar ändå på att börja promenera nån halvtimma per dag eller nåt sånt. problemet med mig är att jag kan börja med nåt men inte forsätter med det jag har börjat med. segt när det ska vara så.


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards