Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av marlene - 1 oktober 2012 13:39

     

förutom linkin park som jag har lyssnat på sen jag var 16, så har jag nu hittat två stycken band som är otroligt jävla bra! det är nåt med deras musik som jag fastnade för direkt. antagligen lite för hur dom sjunger och för texterna. det är fint på nåt sätt.

fan va jag gillar det!

  

Av marlene - 1 oktober 2012 12:46

ny månad, nu igen.

22 dagar kvar tills jag fyller år, och alla serier börjar igen :D

kan inte riktigt säga att jag längtar tills jag fyller år precis, men det har inte alltid har varit en bra dag för mig, snarare en katastrof. allt som inte får hända på ens födelsedag har hänt och jag får väl lite smått panik inför just den dagen eftersom det är då jag är som mest sårbar..


jag har iaf fixat med en frisör tid, och under veckan så ska jag även iväg till min coach för att prata ut lite. är väl en vecka sen som det hände tror jag.


vet inte riktigt om ni minns när jag skrev att jag hade tvättat fel när jag skulle tvätta mitt linne, det som var vitt, men som blev grått.. men, jag köpte ett nytt linne, likadant fast i vitt såklart :P passade på när jag ändå var i göteborg igen :P


känner att det skulle passa rätt bra med att ha lov snart, får det sista veckan under denna månaden, och jag längtar ;D vet bara inte riktigt vad jag ska göra. har två alternativ att välja mellan, men vi får se :)


nae, nu får det bli några avsnitt på teen mom!

jag längtar ihjäl mig tills supernatural och vampire diaries börjar igen, tiden kunde inte gå långsammare än vad den redan gör typ :P men nu är det inte alls långt kvar ;D

kollade lite på two and a half men igår bara för att fördriva tiden tills serierna börjar. så jävla drygt!


justja! lägger upp bilden på örhängena jag köpte i fredags :)

jadu.. paniken börjar komma krypande.

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards