Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av marlene - 15 oktober 2012 22:25

30 seconds to mars, varm oboy, och serier!

jag har pluggat en hel del, kanske inte jättemycket men jag känner att jag inte behöver det riktigt. jag kan alla bladen och även det jag läste förut.

jag vill inte plugga för mycket bara, för det blir också fel. men jag ska ta och läsa lite före vi börjar imorn så att jag har uppdaterat minnet lite. fast det känns bra! jag är redo för provet :)

   


jag har precis börjat kolla på en helt ny serie, igen.

denna är lite annorlunda, och verkar mer som en skräckfilm :P men den är okey. ska ta och kolla på andra avsnittet nu före jag ska gå och lägga mig i sängen och kanske läsa lite :)

 


vann denna klänningen på loppis på facebook ;P så på torsdag så hoppas jag verkligen på att jag har fått mina pengar, för isf ska jag in till stan och köpa den, och även nåt litet skärp till eftersom hon inte säljer den med klänningen

 

Av marlene - 15 oktober 2012 17:53

skolan . hem . städning . disk . dusch . plugg

 

försökte plugga precis, i några minuter men det gick inte speciellt bra. jag höll på med några stödord som jag strök över med en penna. det gick väl bra, men sen efter ett tag, när jag såg hur många sidor jag hade kvar så tappade jag lusten..

fast jag kommer ändå få fortsätta med detta senare, även fast jag inte har någon större lust att läsa om alla träd, djur och naturen :P


ska ta och kolla på nya avsnittet utav revenge och några avsnitt utav big bang theory, sen äta lite och förmodligen fortsätta med pluggandet.


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards