Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av marlene - 22 oktober 2012 12:53

idag är en sån dag som jag känner att jag inte orkar med nåt. inte det att jag känner mig lat, men jag tror att jag har nått en punkt där jag bara skiter i allt. orkar inte vara, tröttnat..

det har blivit för mycket för mig på sistone och jag behöver space tror jag. behöver vara för mig själv, behöver bli mig själv igen eftersom jag går igenom en stor förändring i mig själv. det kommer nog ta tid men sen så tror jag inte heller att jag behöver vara för mig själv under hela den perioden.

det började för några veckor sen, nästan en månad sen tror jag. eller ja.. 6 månader sen, men då var det på ett annat sätt, det var mest som en början på det hela. för några veckor sen så började en annan resa, som var ungefär den som jag påbörjade för ett halvår sen, så detta är lite som en fortsättning men på en helt annan nivå och starkare. 

det är nu som jag har börjat känna till förändringen som jag håller på att gå igenom, och när jag då går igenom detta så krockar det med min vardag på ett sätt.

jag vet inte hur jag ska kunna förklara det bättre.

jag orkar bara inte.

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards