Alla inlägg den 16 oktober 2012

sju

Av marlene - 16 oktober 2012 23:32

efter att ha druckit varm oboy och kollat på några avsnitt av några serier så tänkte jag sova.

imorn ska jag iväg till tandläkaren, och idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller år.

jippi =/

Av marlene - 16 oktober 2012 19:22

  

kom nyss på att jag ska till tandläkaren imorn, tidigt, precis när skolan börjar.. längtar inte. sen så hoppas jag inte på att dom kommer ta bort tandstenen eftersom jag ändå vill skynda mig tillbaka till skolan sen. tandstenen kommer ju ändå komma tillbaka ändå :p

vill bara se ifall allt ser bra ut och om jag har några hål, vilket jag inte tror att jag har.

och efter skolan ska jag möta min coach, prata lite om vad som har hänt osv. och direkt efter det ska jag iväg till morsan för att tjöta lite och även äta.


på torsdag ska jag in till stan för att testa två klänningar. båda har samma färg. lägger ut bilder på dom under torsdagen om det blir så att jag köper :)


har väl inte hänt så mycket mer, förutom att jag har lånat en till bok pga svenska lektionerna. man måste läsa en bok per år typ.

jag lånade en blomma i afrikas öken. jag funderar på ifall jag hellre ska ta och läsa nikki sixx bok. men jag vet inte. får väl ta och börja läsa på dom båda för att se vilka som fångar min uppmärksamhet :)

Av marlene - 16 oktober 2012 14:08

Då har man precis gjort klart provet. Men kommer nog vara nåt poäng ifrån g. Kommer nog få göra ett omprov senare. Just nu vill jag bara hem och ta det lugnt för jag känner mig helt slut i huvudet. Seg och trött :p

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards