Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av marlene - 9 oktober 2012 21:41

var inte i skolan idag heller.

även om jag är hemma och är sjuk, så får jag ändå så himla dåligt samvete. jag vet inte riktigt om jag har hög frånvaro än, men det känns så, förmodligen för att jag inte har varit borta såhär mycket.

det har varit möten och en gång skolkade jag och nu har jag varit hemma i två dagar, pluss en eller två dagar förra veckan med. det är nog lite frånvaro men inte så himla mycket.

imorn är det friluftsdag i skolan och det att vara ute när jag har feber känns inte speciellt smart. jag har inte feber hela tiden men den finns fortfarande där. går upp och ned, och när jag känner av den så mår jag verkligen inte bra.

fan va jag hatar att känna såhär..

vill kunna vara sjuk utan att få dåligt samvete för skiten.


jag har kollat lite på halloween kläder eller hur man kallar det :P jag har inte hittat det jag hade velat ha, och sen så är allt så himla dyrt.

får se om det ens finns någon fest under den tiden. men det hade varit kul att gå på nån sorts halloween fest eftersom jag aldrig har varit på en sån.


jadu, idag har jag mest kollat på revenge och även varit i affären för att köpa lite att käka på, och nu väntar jag på första big bang theory säsongen.

 

Av marlene - 9 oktober 2012 00:34

Då är det dags att sova. Febern har fortfarande inte släppt. Får se hur jag mår sen när larmet på mobilen ringer. Om jag mår likadant som jag har gjort under hela dagen så blir det ingen skola för min del. Segt.. Vill helst inte missa nåt.
Menmen, vill man bli frisk igen så får man göra nåt åt det.
Det enda jag har gjort är att ligga i soffan och kollat flera avsnitt av revenge. Märker också det att det gör ont när jag sväljer, så förhoppningsvis bryter förskyldningen ut så att jag kan bli frisk igen.. Eller så gör den inte det.
Menmen. Jag får ta och sova nu, får hoppas på att jag mår bättre imorn!
God natt :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards