Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av marlene - 10 oktober 2012 23:28

sitter och lyssnar på denna låten just nu, vilket får mig att tänka tillbaka på.. jadu, allt?

mitt liv har innehållit för mycket grejer. positivt, negativt.

jag har nog varit mest fokuserad på det negativa så att jag har glömt att uppskatta det som har varit positivt.

kan ha legat i sängen och haft en väldigt bra natt, men samtidigt så har jag legat där med tårar i ögonen.

ska ju inte vara så.

jag har precis börjat ändra på mitt liv. jag har börjat festa väldigt väldigt mycket. varje helg. men samtidigt så har jag också börjat upptäcka en ny sida av mig. det att jag kan känna av spöken. jag har märkt att det inte är många som tror på sånt och kommer med sina åsikter om det. klart man får göra det, men jag tycker samtidigt att man får hålla ögonen öppna för allt som händer omkring oss. det finns faktiskt mer mellan himmel och jord.

jag har även varit totalt vilse i mitt liv eftersom jag ganska så nyligen var med om en stor förändring i mitt liv. på både gott och ont, och det var då jag började spåra ur. jag hade ingen aning om hur jag skulle bete mig och hur jag skulle vara. för helt plötsligt så öppnade en helt ny värld för mig, och jag kände mig helt plötsligt som bambi på isen.

det finns en mening i allt man gör, för helt plötsligt så inser man hur det kommer sig att man hamnade just där man är nu, idag. alla bitar faller på plats.

en sån känsla får man inte varje dag, men det händer väl nångång under sitt liv.

det är först nu som jag känner att jag kanske börjar att komma mig på benen igen, eller också så är jag inte riktigt där än, men jag har lärt mig och jag har ändrats.

till det bättre. tycker jag iaf :p


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards