Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av marlene - 17 oktober 2012 19:23

i fredags gjorde jag mitt första matteprov i matte a, fick alla rätt. och idag så gjorde jag ett test inför provet som jag tänkte göra på fredag, men på det testet fick jag alla rätt, förutom på en uppgift som jag hade slarvat lite med :) det känns rätt overkligt att jag nu, efter 8234728347 år. så för varje uppgift som läraren ger mig rätt på, så brukar jag mest skaka på huvudet eftersom det är rätt overkligt för mig. så jävla underbart, men ändå så konstigt. fast, jag klagar inte :P


efter skolan så satte jag mig vid datorn och gjorde klart några uppgifter som jag inte hade gjort klart i engelskan, och efter att ha gjort det så gick jag iväg till bibliotekarien för att fråga ifall hon hade nikki sixx bok, vilket hon inte hade, men eftersom den inte kostade så mycket så skulle hon köpa den till mig. hur snällt som helst!


justja, jag gick aldrig iväg till tandläkaren. jag ringde dit och gav dom en vit lögn. jag vill försöka vara i skolan så mycket som det bara går, även om min frånvaro inte är så hög än men det är ändå bättre att ta tag i det nu. före det blir för mycket. fast jag ska väl gå dit under nästa vecka och se ifall dom har någon ledig tid efter skolan.


efter skolan så åkte jag iväg till morsan. hon hade en hel del grejer att visa :P allt från smycken, till spel :P

       

jag och min bror spelade lite. det var kul i början, men sen när man hade svarat på en fråga så stod det att man skulle gå till kanske fråga 1100 :P lite jobbigt att hålla på att bläddra sådär i boken :P men om man verkligen vill spela så funkar det nog :P

morsan och dom hade köpt nån liknande utav linas matkasse. vet inte exakt hur det funkar riktigt men jag vet att det finns några som skickar iväg maten till dig på nåt sätt, och sen får du tillaga maten genom receptet som du har fått av dom. det var riktigt jävla gott iaf :P

lär klara mig två dagar utan mat känns det som :P nejmen, jag blev lagom mätt :)

 

sen så skjutsade min morsa och min bror hem mig, och då kollade jag ifall jag hade fått nåt i brevlådan. då fick jag se denna :

 

jättegulligt! även fast det är nästa vecka som jag fyller :)

nu tänker jag kolla på några avsnitt av big bang theory och 666 park avenue! imorn blir det nog att kolla på supernatural, och dagen efter är det vampire diaries igen! tror jag iaf :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards