Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av marlene - 7 oktober 2012 16:41

bakis idag igen, men inte lika mycket som jag var igår. men ändå :P

drömde om två riktigt hemska grejer under natten. flygande gigantiska spindlar och mitt finger som jag lyckades dela i två eftersom den tydligen redan var sönder. men även fast mardrömmen så sov jag rätt gott ändå.

så nu sitter jag här och mår halvt som halvt, åt pizza med en kompis, magnus, och sen så gick vi iväg till affären där jag köpte godis och läsk tills ikväll eftersom jag tänkte kolla mer på revenge och två avsnitt av jersey shore.


gårdagen var det inget fel på alls, det var en riktigt lyckad fest! mycket folk, god stämning och jag tror inte att det fanns nån som inte hade kul, som jag såg iaf. även om jag pratade med en tjejkompis eftersom hon hade ett bekymmer, så jag fanns där för henne, men förutom det så fanns det väl inga problem så sätt. det var kul!

några bilder från igår;

       


jag funderar lite över när jag ska åka iväg till norge igen. vet inte riktigt när det blir. får väl se :)

vill ändå försöka åka dit så att jag är där vid jultider nångång, eftersom jag vill besöka farfars grav.. snart ett år sen som han gick bort nu, och det känns fortfarande väldigt jobbigt. inte lika jobbigt som i början men det känns fortfarande. får bara hoppas på att han har det bra där han är nu, för det är något som han verkligen verkligen förtjänar   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards