Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av marlene - 29 oktober 2012 14:37

äntligen känner jag mig pigg istället för att vara bakis och vara helt död när jag vaknar.

jag har duschat och tänkte gå till biblioteket för att lämna in boken jag nyss har läst ut. blir väl att kolla på serier idag med, precis som jag gjorde igår.

ska lägga upp bilder från helgen och även det jag köpte på ullared.


en grej som jag har märkt med mig själv är att jag har blivit så mycket starkare. jag tar verkligen inget skit längre, nåt jag gjorde näst intill varje dag för flera månader sen. menmen, man får ju nog tillslut. det känns bra!


jag hade funderingar ifall jag skulle åka till norge nu under lovet, men jag tror nog att jag kommer skippa det men istället åka väg under jullovet eftersom jag hade tänkt fira julen där :)

och till helgen, på fredag, så tänkte jag åka iväg till göteborg, träffa en kompis där och kanske ta någon fika, gå runt i affärer och dricka lite på kvällen. dagen efter ska på fest igen. festen är nämligen i göteborg, och det är därför jag tänkte åka dit på fredag eftersom jag känner en till som bor i göteborg. tänkte umgås lite med honom före festen som är dagen efter :)


           

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards