Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av marlene - 3 oktober 2012 17:24

 

det att ha feber är ju riktigt kul, speciellt nu som man måste vara i skolan eftersom det känns som att jag börjar få för hög frånvaro pga möten.

men, det är väl bara att bita ihop antar jag.

känner mig lite duktig ändå. jag hade ca en halvtimma på mig på engelskan där vi fick göra det som vi ligger efter med. jag gjorde allt det jag hade missat vilket var två grejer. jag fick skriva om några texter och sen skickade jag iväg ett mail till läraren där det stod att jag ville boka ett hotel(en uppgift som hörde ihop med det förra arbetet). det skulle se ordentligt ut, men eftersom jag var stressad så blev det ändå lite fel. man skulle ha med adress och datum, men eftersom jag kände mig stressad så blev det inte lika bra ändå, även om det kändes som att en liten börda försvann efter att jag hade gjort klart allt.

sen så var det tacos i skolan! fyfan va gott det var :P jag mådde lite bättre efteråt, men senare så blev det värre.


börjar känna mig lite smått stressad inför matte. jag har inte gjort ett enda prov än, samtidigt som att jag är väldigt okoncentrerad. jag försöker intala mig själv att jag kan det men det är nåt som sviker mig.

sen så får jag även höra av lärarna att jag kommer fixa det och eftersom dom tycker att jag är bra på språk, så anser dom att jag kommer att klara detta. matte är tydligen som nåt språk :P det är mest ett problem i mina ögon :P


känns ju inte lite frustrerande att supernatural börjar idag, men att man inte kommer kunna se det idag, utan imorn! man skulle bott i usa ist :P


jag träffade på min morsa förut efter att ha varit i affären och på biblioteket. hade tänkt låna några böcker som nikki sixx, men eftersom den dära damen som jobbade där inte kunde stava till det så gick det inte så bra :P och sen så tänkte jag låna den sista boken i baristas serien.

min morsa skakade på huvet när jag berättade för henne att jag endast hade vin i kylskåpet(vilket jag inte har, det var mest som ett skämt), hon tyckte att jag borde ha lite mat hemma ifall jag skulle bli hungrig, men när jag blir hungrig så går jag hellre och köper nåt.


vad som kommer hända i helgen, har jag ingen aning om. jag ska först få bort min feber, och sen så kanske det blir en sväng till ullared!

kanske blir nån fest också :)


har börjat kolla på revenge, bara för att fördriva tiden, igen. men den är rätt okey att kolla på ändå.


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards