Alla inlägg under februari 2012

Av marlene - 13 februari 2012 21:19

Nuså!

morgondagen kommer gå åt rätt så snabbt skulle jag tro. 

har precis bokat två platser på bion och efter det ska jag och killen ut och äta nåt :) men före bion och maten så ska jag till min styvfarsa och fira lite där. kanske blir skolan, men det tvivlar jag på eftersom vi inte reserverade vid ett senare tillfälle för annars skulle vi inte få suttit bredvid varandra, vilket vi fick när man tog en tid som var tidigare. då hinner man också gå och äta nåt gott med :)


 

Av marlene - 13 februari 2012 17:15

vet inte hur jag lyckades, men på nåt sätt hände det :P jag skrev endel och sen helt plötsligt så försvann allt. jävla skit :P


men iaf.

idag är en sån dag som jag inte orkar göra så mycket. var ifors på netto förut för att köpa lite inför kvällen. hade tänkt att kolla på pretty little liars och ett avsnitt av walking dead! fick veta det av ida att det hade kommit ut ett nytt nu. så nu är det bara teen wolf som jag väntar på:P 


imorn blir det att åka till morsan och dom för att fira min styvfarsa, kanske åker iväg till skolan samtidigt men jag får se om jag tar det under samma dag eller om jag gör det dagen efter. måste hämta mina kläder som jag lyckades att låsa inne i skåpet, var ngn som tog min nyckel sen tror jag. jag hittade inte den i fredags :P 


verkar inte som att min urinvägsinfektion vill försvinna. har käkat tabletter i några dagar nu, men jag känner ingen förbättring alls, så om det inte har blivit nåt bättre så får jag kolla upp skiten. hatar läkare och allt vad det nu heter, iaf när man inte vet vad som kommer hända. 

men vill man bli "frisk" så får man väl göra det som krävs :P


 

PLL

Av marlene - 12 februari 2012 21:54

söndag

     

Av marlene - 11 februari 2012 16:53

jadu, kanske dags att skaffa mig en ny mp3 efter .. hmm vad är det? 1-2 år :P vet inte vad det är som är fel på min, men ibland så kan den stänga av sig. 

kollade runt på elgigantens sida, och netonnets sida, men jag kunde inte hitta den jag andvänder. vilket är rätt typiskt när man är nöjd med den man har. 

faaast.. jag funderar ändå på om jag kanske ska ta och köpa denna:


 

Av marlene - 11 februari 2012 15:29

har suttit och kollat på minst fem avsnitt utav pretty little liars. går inte att sluta :P

har även tagit min första... nej andra tablett för dagen, bara en kvar! 


morsan och dom ska iväg till göteborg för att se melodifestivalen, så blir att kolla på tven sen för att se om man kanske hittar dom där :P 


har kollat upp ifall det går att dricka alkohol med tabletterna jag tar, och det funkar! så snart blir det att ta en cider.. eller två, eller tre :P 

blir nog ingen fest sen, som jag trodde det skulle bli. killen får inte tag i han som skulle ha festen så det blir att bara ta det lugnt med nån cider sen iaf. 


Av marlene - 11 februari 2012 11:49

får gåshud

 

Av marlene - 10 februari 2012 18:16

LOV!

var på vårdcentralen idag.

jag gick ut lika snabbt som jag kom in ungefär..

jag lämnade in mitt prov som jag hade tagit, och sen fick jag prata med en läkare under nåt minut. det som störde mig just då var att det var jag som fick ställa frågorna. det han gjorde var mest att kolla på mig. han ställde ifors en fråga men ändå... eller så är det väl kanske meningen att läkaren ska vara så fåordig?

jag tycker då inte det, jag tycker att han ska informera mig om det jag behöver veta. jag kan ju ställa frågor men samtidigt tycker jag ändå att läkaren ska informera om mer än bara en grej.

det gick snabbt ändå, gick och köpte tabletterna jag ska börja käka under några dagar.

urinvägsinfektion är verkligen inte skönt.. vill helst inte gå på toan bara för att det gör ont, eller ja, det svider som bara fan. men snart kommer det försvinna hoppas jag!


nu som det är lov, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att kolla på en jääääävla massa avsnitt utav pretty little liars:

 

sen får jag även försöka att läsa ut den dära boken som jag tycker är seg att läsa. sist skulle vi läsa tills hälften, och nu blir det hela boken. ush :P

Av marlene - 9 februari 2012 16:55

så då var den temadagen över!

väldigt intressant, och inte alls tråkigt förutom tipspromenaden kanske.. :P 

han som skulle föreläsa under flera timmar var riktigt riktigt bra, men det negativa är väl att man började tänka om totalt över det man äter. 

jag vet att det är mycket man inte borde äta eftersom det inte är bra osv, sånt man inte borde äta ofta alltså, men han som föreläste berättade om flera saker. det var smink, jävla massa vitaminer, saft.. jag kan ju säga att jag aldrig nånsin tänker dricka mer energi dricka! minns inte exakt vad han sa om just det, men det var några som hade dött efter att ha druckit några burkar. även fast det kanske inte händer nåt efter den första burken, så kan det hända nåt efter den femte, tionde.. 

var en bra dag iaf, nyttigt! även om jag kanske inte hade den mest positiva inställningen till det igår :P


imorn är det helg igen! fast på morgonen ska jag iväg till vårdcentralen och kolla upp en grej, det är ingen större grej.. har haft sånt förut. men jag vill bli av med skiten. tror det är urinvägsinfektion, men är inte helt säker .. så därför har jag ringt efter en tid som jag fick imorn. fick den rätt så tidigt så att jag hinner att vara i skolan lite också. 

får hoppas det går bra, och att det är infektionen som jag pratade om.


   vi fick varsin frukt i skolan precis före vi skulle sluta tror jag :P 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards