Alla inlägg under februari 2012

Av marlene - 5 februari 2012 18:46

jag fick denna kommentaren igår, något som gjorde mig väldigt glad^^

alltid lika kul att få höra något positivt ang bloggen! 

Av marlene - 5 februari 2012 16:20

lite smått bakis idag känner jag, men jag har ändå mått sämre, så ska inte klaga :P

vaknade inte förrän ganska sent idag, men det behövdes annars hade jag kanske varit ännu mer bakis. 

ska snart iväg till netto för att köpa nåt gott att äta, idag igen. har tänkt kolla film och bara ta det hur lugnt som helst.

under veckan så måste jag försöka läsa ut boken för att sen kunna redovisa skiten. jag HATAR sånt, men måste man så måste man. ska försöka få det gjort imorn, så att jag iaf har gjort det. 

imorn blir det att stå modell igen, för ida. hon ska ta med sig sin systemkamera, som jag inte hoppas hon glömmer bort :P 

har en väldigt kort dag i skolan imorn, slutar vid lunchtiden, och det är då jag ska bli fotad. 

här är en bild hon tog sist:

"saknar" mina skor.. får inte ner dragkedjan på den ena skon, och då går det inte heller att andvända den :(

Av marlene - 5 februari 2012 02:16

fick denna kommentaren under dagen. blev först rätt så chockad när jag läste det eftersom jag inte trodde att nån skulle tycka att det såg så bra ut, men josefin tyckte det. hur gulligt som helst tycker jag (A)  

Av marlene - 5 februari 2012 02:01

nattmusik på höööög nivååå!

och jag är ju inte alls full.. typ :P

 

Av marlene - 5 februari 2012 00:15

har ändå varit en rätt så lugn kväll tycker jag.

druckit några cider, och sen så åkte killen iväg för att basta med sin styvfarsa. 

jag har druckit typ fem cider, snart. 

inte så jävla fuller ändå :D

hoppas verkligen inte att jag kommer bli bakis sen, men det lär jag INTE bli :P

lär få köpa tabletter tills nästa helg iaf, ska nämligen på fest till killens kompis då. en privatfest med några folk ^^ kommer säkert bli kul skulle jag tro, men jag kommer nog behöva tabletter för att inte bli bakis, för om jag blir det så kommer jag bli det under hela jävla dan.. så nejtack :P

   


Av marlene - 4 februari 2012 21:14

herreminjävlagud..

melodifestivalen var helt tragisk. 


men cidern var god :P och ölen som killen kom med :P


         

Av marlene - 4 februari 2012 14:36

     

så! då var den köpt, men bilden jag fick se på borås loppis ljög lite..  på bilden såg den ut att vara grön och vara mindre. men äh! den var fin ändå :D 

Av marlene - 4 februari 2012 11:59

har precis vaknat, så tänkte käka lite före jag ska iväg!

hon jag ska köpa kjolen utav hörde av sig igår, så idag ska vi träffas! vaknade med en liiiiten huvudvärk eftersom jag sov på en och samma sida under en längre tid av natten skulle jag tro.   

kommer iaf bli kallt sen, såg jag:

menmen, det är det ändå värt :P   


efter jag har köpt kjolen ska jag nog gå och köpa lite godis till att kunna ha ikväll. är melodifestivalen då så :)

 

en nyvaken marlene :P

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards