Alla inlägg under november 2012

Av marlene - 4 november 2012 17:01

what a week!

herrejävlar!

jag har inte egentligen varit så långt hemifrån, den enda gången som det kändes som att det var riktigt långt hemifrån var nog när jag var i öckerö, antagligen pga färjan.

jag har haft det bra, men jag har inte kunnat sova speciellt bra, och när jag har väl har somnat så har jag haft konstiga drömmar, vilket gav sig direkt när jag kom hem i natt/morgonen. jag drömde ingenting alls vad jag minns, även om jag hade lite svårt att somna men det vara bara för att jag var överlycklig över att vara hemma igen, jag njöt av att få ligga i min egna säng, under mitt egna täcke under mitt egna tag med väggarna omkring mig...

det är sjukt hur mycket man längtar hem även fast man inte alls är långt hemifrån egentligen, det är bara att sätta sig på en buss så är man hemma nästan.

men jag behövde detta. jag behövde att få komma från borås lite, värdesätter saker och ting mera då.

så idag har jag har varit som en svamp! jag har verkligen njutit av att vara hemma och bara vara :)

men jodå, jag har haft en bra tid i göteborg med :)

jag har inte tagit så många bilder, men jag tänkte ändå lägga upp dom jag tog.

 

         

       

Av marlene - 4 november 2012 06:02

Då sitter man på bussen påväg hem igen! Jag är överlycklig! Det var inte så att jag hade det förjävligt där jag var men jag kände att det verkligen var dags för mig att få åka hem nu, även om bussen är lite försen.
Det har varit kul att vara i Gbg, har gjort en hel del, men i slutändan så är det alltid skönast att få komma hem igen även om det kan vara härligt att få komma hemifrån lite med :)

Av marlene - 3 november 2012 15:22

Då har man duschat, städat och varit i affären för att köpa lite dricka tills ikv och annat inför resan imorn. Jag fick visa leg i affären när jag skulle köpa öl, vilket inte kändes så himla bra. Börjar väl se äldre ut eller nåt kanske :p menmen. Ikväll blir det party! Fira Peters 25 årsdag!

Av marlene - 2 november 2012 22:11

Min kompis frågade mig vad det var som gjorde så att jag fick hemlängtan, vi kom fram till några grejer så tillslut tog han mig med till en skog för att promenera. Tro det eller ej men det hjälpte faktiskt!
Jag har kvar känslan men jag mår lite bättre nu så, kommer klara mig tills söndag tror jag :)

Av marlene - 2 november 2012 16:21

då sitter man äntligen vid en dator ist för på mobilen :P

är hos en kompis, är fortfarande i göteborg men snart blir det att åka hem. bara några dagar kvar.

jag har fortfarande kvar min hemlängtan, känslan växer sig större för varje dag.

men har inget skäl till att längta hem egentligen, men det är väl som man säger. borta bra men hemma bäst!

jag vet inte vad som kommer att hända idag, ska nog bara ta det lugnt :)


Av marlene - 1 november 2012 18:54

Idag har man varit katt(unge)vakt till världens sötaste katt! Lägger in en bild senare, kommer hem på söndag.
Tänkte spändera min tid i Gbg tills söndag. Och under tiden så har det blivit att åka till Öckerö med Tommy och nu är jag tbx i stan!
Jag har hemlängtan men väljer att skita i den fast jag kanske inte lyckas så bra :p blir bra sen när jag ska börja plugga här :p får se om jag kanske kommer få behålla min lägenhet här. Vi får se. Socionom är la här i Gbg så, närmaste.
Imorn blir det att shoppa på Nordstan! Och lördag blir det fest för en kompis som fyller 25. Han fyller idag men han tänkte fIra det sen!
På söndag blir det nog att äta lite hos min morsa.

Take Care!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards