Alla inlägg den 1 september 2012

Av marlene - 1 september 2012 10:30

tänkte skriva lite nu, före man åker iväg eftersom jag ska göra nåt under hela dagen, tror inte att jag kommer kunna få nåt tillfälle till att skriva nåt :)

men jag är så gott som klar för att åka iväg, såg bara det att tåget är 2 min försenad vilket är mindre bra, men jag kommer ändå hinna.

ska träffa mariana, min tjejkompis där bussen går till göteborg, och sen så ska vi vara där i ca 4 timmar ungefär, sen blir det att slänga sig på bussen igen och för min del blir det att åka iväg till sandra och hennes kille på förfest, och sen på fest :p

får försöka att inte köpa för mycket eftersom jag ska ha med mig allt tillbaka sen, och jag kommer nog inte hinna med att åka hem för att lämna nåt heller.

mycket att göra :P men det kommer nog ändå bli kul :)

lägger upp bilder på det jag har köpt och från dagen imorn skulle jag tro :)

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards