Alla inlägg den 5 september 2012

Av marlene - 5 september 2012 18:26

varit en bra dag! har faktiskt hittat min nyckel!!!

i skolan så har vi fått välja flera grejer. sånt som vad det är för motion vi vill ha och vilken matte vi ska läsa.

motionen för min del blir promenad, och nu har jag också valt att få läsa matte A, men jag måste först göra ett test för att se hur mycket jag kommer ihåg, nåt jag inte kunde göra idag eftersom jag skulle iväg och prata lite med psykologen.

efter det så gick jag iväg till gina och kollade på en tröja som jag hade sett på deras hemsida, slutade med att jag köpte två :P en som är grå, och en som är svart :)

 

och eftersom jag tog en bild på tröjan så tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga upp en bild på det jag köpte i göteborg!

     

snart börjar x factor, och det ska man ju kolla på! börjar på söndag.

 

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards