Alla inlägg den 2 september 2012

Av marlene - 2 september 2012 14:58

jadu, som jag sa igär så kunde jag knappt röra på nacken, men idag är det värre samtidigt som jag är bakis :P


igår hade jag en riktigt trevlig dag med mariana, vilket vi faktiskt får göra igen! men även om den var lyckat så var det ändå tre dåliga grejer som hände:

1, tappade mobilen i toan

2, tappade ett örhänge

3, kamera stulen


men hittade ändå min gamla mobil som är rätt krånglig att ladda, men bättre än inget. ska bli kul att se hur mycket jag kommer få betala för mobilen sen,  som jag tappade :P

och samtidigt fick jag en ny kamera!


nu sitter jag här och fördriver tiden tills jag ska in till stan och käka thaimat med några kompisar! perfekt bakismat :P

Av marlene - 2 september 2012 04:03

jadu, jag sa att jag skulle visa bilder, men det kommer nog inte bli så

min kamera blev stulen, av nån jävla idiot

så sitter jag här med värk i min nacke :Pr

bara för att min stora passion är att dansa, det var så jävla kul :D

nu sitter jag här och käkar skagenröra med nån macka medan min nacke mår skitont. kan knappt röra den :P


menmen, GOD NATT allihopa! det har varit en riktigt kul kväll, och bilder på det jag köpte i gbg kommer upp om några dagar!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards