Alla inlägg den 4 september 2012

Av marlene - 4 september 2012 20:38

för några dagar så läste jag att one direction kommer ge ut ett nytt album snart :D jag har glömt att skriva det på bloggen, men tänkte på det när jag satt på bussen :P

jag längtar:D hoppas bara att det kommer vara lika bra som deras första :)

 


NU håller min nacke på att bli bättre :P det känns väl lite fortfarande men det håller på att bli mycket bättre :) och efter i lördags så har jag fått förfrågningar ifall jag skulle vilja lära ut dans till några som var på samma fest. jag har aldrig lärt ut dans, så jag sa att dom kunde ta och kolla på musikvideo, det är så jag lärde mig :)


jag vet inte riktigt hur jag lyckas vara så slarvig och så klantig..

jag vet inte riktigt vart mitt skåpsnyckel finns nånstans, skåpet som är i skolan. jag har städat undan lite men jag hittar den inte.

kommer få städa på lördag om jag hinner :)


var hemma hos mariana förut, efter att ha varit hos min coach. hon berättade att hon hade fått jobb, och sånt måste ju firas :D

jag fick träffa hennes super gulliga son, herrejävlar va söt han är!

han är väldigt lik sin farsa :)

det vi gjorde var att käka lite glass och tjöta lite.

 


allt det andra i mitt liv är helt huller om buller, förutom skolan. jag vet vad jag vill bli, men måste ta och kolla upp hur jag ska bli psykolog eftersom jag inte fick nåt bra svar utav hon som har koll på det där i skolan.

sen så fick jag också veta att det kostar att ta högskoleprovet. ca 300, vilket suger, men så får det bli om jag ska komma mig nånvart :)


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards