Alla inlägg den 17 september 2012

Av marlene - 17 september 2012 17:59

 

längesen jag var såhär seg, som jag har varit under hela dagen idag. men tror det är lite pga hösten också.

men har varit lite duktig idag ändå. städade lite smått. rengjorde toan, köket och vardagsrummet. städade mest det värsta eftersom jag inte riktigt orkade, men det behövdes iaf.

börjar bli lite att göra i skolan nu. några inlämningar i olika ämnen, men än så länge hänger jag inte efter :P

tror jag måste in till stan imorn för att kolla ifall dom på tre tog ut mitt minneskort när jag lämnade in lånemobilen :P nu kan jag bara ta ca tre bilder, och även om jag inte har haft stort minne på mobilen, så har jag ändå kunnat ta flera bilder än 3 :P


jag glömde skriva att vi hade varit på torpa stenhus också, mitt i natten :P fast det var inte riktigt så som jag trodde att det skulle se ut, men när jag stod och kollade på det så såg det rätt mäktigt ut. jag kunde inte ta några bilder eftersom mobilen var död =/ och jag vågade inte heller gå fram till ingången, även om jag var full :P

minns att jag ställde mig vid en vägg och bara lyssnade. då hörde jag en häst! jag trodde att det var den dära spökhästen som man har fått höra om några gånger, bland alla historier som finns från torpa. så jag springer tillbaka till bilen och säger att det spökar :P men det visade sig att det faktiskt var en häst bakom väggarna där jag hade stått :P

jag vill definitivt dit igen!

 

 

såg denna länken förut, väldigt tragiskt :(

 http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb

Av marlene - 17 september 2012 12:40

helt plötsligt blev det måndag igen, och här sitter jag och försöker samla mig efter helgen som har varit.

det har hänt både bra och dåliga grejer.


i fredags, tror jag det var, så var vi ett gäng som gick iväg till harrys på det där black and white festen. det var la kul, träffade på många där som jag kände :)

 

dagen efter så gick jag, andreas och putte runt i stan där det var några olika grejer som fanns lite överallt. man kunde vinna grejer, smaka, och även få massage. jag vann en liten påse med bilar!

 


sen så åkte vi iväg till falks grav, men jag tror nog inte att det egentligen spökar där, känns inte riktigt så heller. allt kändes rätt så fridfullt när man stod där även om det var mörkt.

   


- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards