Alla inlägg den 18 september 2012

Av marlene - 18 september 2012 20:59

 

fy helvete vilken seg skoldag det har varit!

om det fortsätter såhär, så vet jag inte vad jag gör. en grej är att vara trött när man vaknar, känna sig som en zombie, men en annan sak är att vara helt jävla död i skolan under hela dagen. inte okey!

jag åt i skolan med några i klassen, men det hjälpte tydligen inte ändå.. jag blev inte piggare :(

jag antar att det måste vara hösten som gör nåt med mig, för såhär seg har jag inte varit på evigheter :P

och det att göra ett skolarbete idag, eller ja.. svara på en jävla massa frågor som skulle ta mig några timmar att göra klart. DET var inte det som stog högst upp på listan över saker som gjorde mig glad kan jag ju säga. det var drygt som fan.

jag la mig ändå tidigt igår..


hade en kompis här på besök!

tanken var att vi skulle kolla film och käka thaimat, men det gick inte speciellt bra :P vi försökte hitta en sida där vi kunde kolla på paranormal activity.. det slutade med att vi kollade på two and a half men istället :P

 får ta och sova snart, om jag ska klara av att gå upp imorn, om det nu ens kommer att hjälpa. det återstår att se!

och det att läsa "pojken som kallades det" är inte den lättaste boken att läsa.

jag har läst endel liknande böcker, men denna boken är värst. jag ska försöka komma mig igenom den eftersom vi läser den i skolan, men den är jävligt jobbig att läsa..

och även fast jag tycker det så är jag ändå nyfiken på dom andra två böckerna, så jag ska ta och kolla upp dom!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards