Alla inlägg den 11 september 2012

Av marlene - 11 september 2012 22:39

 

jahapp!

då har man precis kollat klart på sista avsnittet på vampire diaries. jag hade tänkt att spara lite utav det sista, men det blev svårare och svårare ju mer jag kollade :P

och i slutet kunde jag inte låta bli att få tårar :(

så nu blir det att vänta tills nästa månad, när alla serier börjar igen!

hade säkert kunnat börja på nån ny serie, men sen så håller jag ändå på att kolla på ca 10 stycken om inte fler :P

menmen, man får inte nog :)


imorn är det skola, och efter skolan tror jag att det är avslutning i den dära gruppen som jag brukar gå till och prata ut om grejer som händer i mitt liv.

det kommer bli riktigt jobbigt att säga hejdå till dom eftersom jag har varit där i minst ett år, om inte mer. menmen, allt har väl ett slut ändå?

kanske inte allt, men det mesta.


blir att läsa lite före jag ska sova.

god natt :)

Av marlene - 11 september 2012 19:31

åkte in till stan efter skolan för att köpa några grejer som jag kände att jag behövde.

       

jag vet inte vad mer jag ska säga just nu. mår inte speciellt bra, och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det utan att det blir fel.

tog några bilder på mig före jag åkte in till stan, mest för att fördriva tiden typ.

   

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards