Alla inlägg den 19 september 2012

Av marlene - 19 september 2012 00:30

vakna upp med att håret ser förjävligt ut, och inte har orkat gå upp vid 7 eftersom jag inte har kunnat gå upp ur sängen eftersom jag inte har haft någon energi kvar till det.. DET är inte kul.

jag hoppades på att vi inte skulle ha engelska i första lektionen eftersom vi skulle vara klar med en inlämning idag, men självklart så hade vi det under första, annars hade jag duschat före jag gick iväg till skolan men så blev det inte.

skolan är fortfarande seg, jag har verkligen ingen energi kvar längre, och det är satans jobbigt. blir så att man inte har någon koncentration kvar heller, och då går det inte att göra nåt även om man försöker anstränga sig..


jag orkar inte skriva speciellt mycket just nu, har inte så mycket att säga heller.


var sista mötet på utväg idag, och det kändes lite tungt att gå därifrån när man visste att man förmodligen aldrig kommer tillbaka igen, sen så hade det varit spännande att följa dom som är kvar, deras resa som dom kommer få göra.

och ja, det blev några tårar.


efter det gick jag in mot stan och gick runt lite. var och kollade med tre eftersom mitt minneskort har varit konstigt. det går inte att ta några bilder med camera360 alls, även om jag knappt har några bilder kvar. jag fick höra att jag skulle få uppdatera mobilen, vilket jag nu har gjort men det funkar fortfarande inte.. jag vet inte vad som är felet riktigt.

sen så gick jag iväg till akademibokhandeln där jag kollade efter nåt att läsa, så att jag kan gå till bibliotikarien i skolan och be henne om att beställa böcker.

jag hittade två stycken, men har bara bild på en :)

rätt bra serie tycker jag!

   

nu blir det att sova, och imorn ska jag träffa min coach och sen får jag besök!

- Marlene

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

flag counter

Bloggens värde

translate


Ovido - Quiz & Flashcards